Als  je de eerste stap wilt zetten naar balans tussen je werksituatie en privé leven waarbij je denken en voelen op elkaar afgestemd zijn, ben je van harte welkom in mijn praktijk.  Als natuurgeneeskundige behandel/begeleid ik ook fysieke en psychische klachten  Je kunt mij bereiken via het onderstaande telefoonnummer en/of e-mailadres.

Heb je nog niet goed in beeld hebt wat je precies wilt of zoekt dan nodig ik je uit voor het gratis Maak het Concreet gesprek. Je hebt dan gelegenheid  om bij een lekker kopje thee te sparren met een professional. Tijdens het gesprek geef ik je ideeën en invalshoeken waarmee jij meteen verder geholpen wordt. Het gesprek duurt 30 minuten. Je gaat weer naar huis met een concreet idee over je vraag.

Maandag t/m vrijdag werk ik in mijn praktijk aan de Herderweg 11, 7312 AG Apeldoorn. Consulten kunnen ook in Utrecht worden gehouden.

Je kunt me mobiel bereiken via 06 5207 5350  of per mail praktijk@angeladol.nl

BTW-ID NL001332734B02

Met ingang van 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook mijn praktijk voldoet aan deze eisen. Graag leg ik kort uit wat dit betekent.

Klachten functionaris

Het kan voorkomen dat u als cliënt van onze/mijn praktijk een klacht heeft over de geboden zorg. Onze/mijn voorkeur gaat er naar uit dat u deze klacht rechtstreeks met ons/mij bespreekt. Mocht u dat om welke reden dan ook niet prettig vinden, dan bieden wij/bied ik u aan om gratis gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Geschilleninstantie

Het staat u vrij – indien de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet tot het door u gewenste resultaat leidt – u te wenden tot de onafhankelijke en door het ministerie van VWS erkende geschilleninstantie waarbij wij/ik zijn/ben aangesloten.

Met ingang van December 2019 is mijn praktijk bij een erkende geschilleninstantie aangesloten. De geschilleninstantie is gemachtigd om bindende adviezen uit te brengen om zo tot een schikking tussen de partijen te komen. Eventueel kan ook een schadeclaim worden toegekend. Meer informatie vindt u via de website van het NIBIG.

Contact

Wanneer u een klacht heeft kunt u contact opnemen met het NIBIG via klachten@nibig.nl. Zij zullen u informeren over de mogelijkheden en eventuele verdere procedure.

Angela Dol
Scroll to Top